loading...
بهترین وبلاگ عاشقانه حامد..عاشق تنها..عکسهای عاشقانه:
حامد بازدید : 301 پنجشنبه 23 تیر 1390 نظرات (0)

ای همه ء هستی من

ای همه ء وجودمن

ای همه ءامید من

ای خون تو رگ های من

با تو به آرزو هام می رسم

عشق من با تموم وجود دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام به همه ي دوستان وعاشقان اسم من حامده متولد1372اين وبلاگ رو تقريبا براي عاشقان ساخته ام وبه عزیزترینم سوسن تقدیم میکنم اميدوارم خوشش بياد.. آرزودارم كه همه ي عاشقان به معشوق خودشان برسن.. راستي نظر هم يادتووون نره براتوون آرزوي موفقيت دارم.. اميدوارم هرجاكه هستين خوشحال باشين..دوستان عزيزم مطالب اين وب عاشقانه هست شايد به صفحه ي اول نگاه كنين خوشتون نياد ولي اگربه كل صفحات سربزنين پشيمون نميشين درصفحه هاي بعدي هم مطالب عاشقانه خوب وهم تصاويرعاشقانه توپ هست راستي هرمطلبي كه رمز خواست رمزش تاريخ تولدمه..""1372.."".باااااااااااااااااااي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين وبلاگ براي عاشقان ساخته شده نظرتون چيه؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 1,654
  • بازدید کلی : 16,178
  • کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ

    http://roozgozar.com/

    كد تغيير شكل موس